torsdag 9. mai 2013

Sykkeltur rundt Torvastad

I dag har jeg syklet rundt Torvastad. Jeg begynte å sykle klokken 8:45 og kom hjem klokken 10:30. Det begynte å regne kraftig og etterhvert ble det så mye tåke at jeg nesten ikke kunne se veien. Når jeg hadde leiet sykkelen over Karmsundbroen på tilbakeveien, var jeg i Norheim og der regnet det ikke. Dette er rutetidene for sykkelturen:

8:45 - Starttid i Haugesund
9:00 - I Norheim ved enden av broen på fastlandsiden
9:15 - Ferdig med å leie sykkelen over broen
9:30 - Syklet fra øst til vest (Torvastad), via Gunnarshaugveien
(Etter det syklet jeg rundt hele Torvastad og hjem til Haugesund så raskt jeg klarte).

Det er ikke ofte jeg sykler så lange turer, men jeg sykler som regel bare til jobb. Dette er bildet jeg tok når jeg hadde syklet rundt Torvastad og nærmet meg enden av broen:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar