mandag 1. april 2013

Påskeferien

Denne påskeferien har vært veldig rolig for meg, fordi jeg bare har vært hjemme. På grunn av at butikkene er stengt på helligdager, måtte jeg handle på Joker i Haugesund sentrum. Jeg liker best de små butikkene, men ikke så liten som Joker. Jeg handler alltid mat på Coop Marked, helt nord i gågaten i Haugesund sentrum. Det er også en liten butikk, men ikke så liten som Joker. På skjærtorsdag handlet jeg der og i dag handlet jeg der.

På tirsdag tok jeg buss tidlig til Raglamyr for å kjøpe en trådløs router på Expert. Den gjør at jeg nå også kan bruke internett i soverommet, som kan være kjekt i feriene og i helgene. Dette er bildet av routeren:


Jeg har flere bilder liggende i arkivet mitt. Det er bilder som tidligere er lagt ut før i denne bloggen. En gang var jeg ute i Haugesund sentrum for å ta bilder og så tilfeldigvis duer som samlet seg på torget. Dette bildet ble tatt søndag 10. mars i 2013. Dette er bildet:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar