onsdag 24. april 2013

Onsdag

I dag har jeg sett at det regnet skikkelig mye ute, helt siden jeg kom på jobb og det sluttet ikke å regne. Når jeg syklet hjem, opplevde jeg det samme som jeg gjorde i går, at det sluttet å regne når jeg syklet i Salhusveien i Haugesund.

Nå har jeg fått mistanker om at været varierer så mye i Haugesund, at det ikke alltid regner i alle bydelene samtidig. Jeg bor sentrumsnært i Haugesund og det er vanlig at jeg kan se mørke skyer i flere timer før det begynner å regne der jeg bor.

Jeg ville prøve å lage noe nytt til middag og har laget omelett, med brunost. Det smakte veldig godt, men den varianten har jeg ikke prøvd ut før. Dette er bildet av omeletten med brunost:


I kveld skal jeg være med amatørradiogruppa, som jeg er med hver onsdag kveld i Åkrehamn (Karmøy).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar