tirsdag 30. april 2013

Dokumentar: Låtene som forandret musikken

I kveld så jeg episode 6 av den svenske dokumentar-serien "Låtene som forandret musikken", som ble sendt klokken 21:30 på NRK 2. Denne episoden handlet om hvordan musikken utviklet seg i sjangrene pop, rock og metall, spesielt på 80- og 90-tallet. Refrengene til populære låter fra flere tiår ble spilt i denne episoden og jeg kjente igjen mange av disse låtene, som jeg ofte hørte på radio i begynnelsen av 2000-tallet.

Jeg er interessert i musikk og komponerer musikk selv med et dataprogram som heter "FL Studio". Jeg legger ut låtene mine på Soundcloud og alle låtene er instrumentale. Sjangeren jeg bruker er "electronic", som er elektronisk musikk. Dette er link til låtene mine på Soundcloud https://soundcloud.com/smsindre

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar