fredag 8. mars 2013

Nå er det vår i Haugesund

Endelig er det slutt på minusgrader og frost. I hele dag har det vært solskinn og 8 grader ute. Jeg har ikke sett at det regnet denne uka og det er nå skyfri himmel i Haugesund.

Jeg har i dag hentet fotoapparatet som jeg bestilte forrige uke. Det er et kompakt fotoapparat. I pakken hadde jeg bestilt ei kameraveske, sånn at det blir lett å ta fotoapparatet med på turer. Grunnen til at jeg bestilte fotoapparatet, var at jeg ville begynne å legge ut bilder i bloggen.

Her er link til fotoapparatet jeg bestilte http://www.pixmania.com/no/no/11748214/art/canon/powershot-a3400-is-svart.html

2 kommentarer:

  1. Hadde du minnekort eller kjøpte du det også?

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg kjøpte også minnekort. Fotoapparat, minnekort og veske i samme pakken. Betalte totalt 1005 kroner for hele pakken, inkludert frakt.

      Slett