onsdag 27. februar 2013

Veldig kalde dager

Det varierer hvor kaldt det er ute på nettene. I går viste termometeret 2,2 minusgrader på morgenen. I dag viste termometeret 2,2 plussgrader. Jeg har ikke sett at det har regnet så langt denne uka.

På tirsdag jobber jeg i kantinen på Uni-K.
På onsdag jobber jeg på Spar Kjøp.
På torsdag jobber jeg med renhold på Uni-K.


Jeg er på skolen på mandag og fredag. Jeg går til skolen, men sykler til jobbene. Det tar meg 20 minutter å gå til skolen, 20 minutter å sykle til Uni-K og 30 minutter å sykle til Spar Kjøp.

For meg er det ingen problem å sykle til jobb når det er minusgrader ute, fordi jeg blir varm når jeg sykler. Værstasjonen min viser nå et kraftig høytrykk og varierte ute-temperaturer og det er et godt tegn til at det skal bli fint vær ute i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar