lørdag 12. januar 2013

Ungdomsklubb i Nordre Misjonsmenighet

Fredag kveld syklet jeg til Nordre Misjonsmenighet for å være med ungdomsklubben. Jeg har aldri syklet til denne menigheten før, men brukte bare 25 minutter på å sykle til menigheten. Når jeg syklet så jeg at det var mye frost på fortauene, men merket ikke at det var glatt å sykle. Jeg har fortsatt sommerdekk på sykkelen og har ingen problemer med å sykle, selv når det er glatt på fortauene.

Jeg syntes det var veldig gøy å være med ungdomsklubben i går og vil begynne å være med ungdomsklubben hver fredag. Det tar 50 minutter å gå til Nordre Misjonsmenighet, men det tar 25 å sykle. Det var 3 minusgrader ute i går kveld. Jeg synes det er gøy å sykle, selv når det er minusgrader ute. Det snødde ikke og det regnet ikke når jeg syklet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar